Verkkokaupan palautukset

Verkkokaupastamme ostetuilla tuotteilla on kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus.

Palautuksen yhteydessä asiakkaalta peritään palautuksen alkuperäisten toimituskulujen lisäksi palautuskuluja 4,90€ / lähetys. Hyvittäessämme rahat palautettavasta tuotteesta, vähennämme tästä palautettavasta summasta alkuperäiset toimituskulut ja palautuskulut. Virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta emme peri palautuskuluja. Meillä palautus on maksullinen, joten asiakas joutuu itse kustantamaan palautuksen, ja siitä vähennetään palautuskulut. Jos virhe on meidän niin hyvitämme palautuskulut asiakkaalle jälkikäteen, kun tuote on meille saapunut takaisin.

Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, alkuperäistä vastaavassa kunnossa ja myyntikelpoinen. Myös myyntipakkauksen tulee olla jälleenmyyntikelpoinen. Ruoka-, shampoo yms päivittäistavaran luontoista tavaraa sisältävien pakkausten on palautettaessa oltava avaamattomia. Jos tuote ei ole jälleenmyyntikelpoinen, Faunattarella on oikeus hylätä palautus. 

Tehdessäsi palautuksen, pakkaathan paketin huolellisesti niin, etteivät tuotteet pääse vaurioitumaan kuljetuksen aikana. Säilytä kuitti/tosite palautuksestasi. Huomioithan, että asiakas on vastuussa palautuksesta niin kauan, kunnes palautus on saapunut varastollemme. Käsittelemme palautukset siinä järjestyksessä, kun ne saapuvat varastollemme ja olemme asiakkaaseen yhteydessä, kun palautus on käsitelty.

Paketin noutamatta jättäminen ei ole asiakaspalautus eikä riitä kaupan peruuttamiseksi. Mikäli paketin jättää noutamatta tai meille (faunatar.fi) palautuu lähetys, jota on yritetty toimittaa väärään osoitteeseen tai Postin saapumisilmoitusta ei voitu lähettää johtuen väärästä puhelinnumerosta, tulee asiakkaan itse maksaa tilauksen uudelleenlähetyksen postikulut. Noutamatta jääneistä tilauksista veloitetaan 10€ palautuskuluja. Faunatar on oikeutettu kuittaamaan kyseinen korvaus suoraan siitä maksusuorituksesta, joka Asiakkaalle on tuotteen peruuttamisen johdosta palautettava. Tarkistathan, että antamasi toimitustiedot ovat oikein.  

Mikäli haluat perua tilauksesi tai tehdä reklamaation, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostilla: info@faunatar.com.

Huomaamathan, että jo lähetettyä tilausta ei ole mahdollista enää peruuttaa!

Palautusohje

Liitä asiakaspalautuksen mukaan palautuslomake tai lähetä tieto palautuksesta sähköpostilla asiakaspalveluumme info@faunatar.com.

Pakkaa tuote huolellisesti, lisää tarvittavat merkinnät pakkauksen päälle ja jätä palautus Postin pakettiautomaattiin tai toimipisteeseen. Säilytä kuitti/tosite palautuksestasi.

Palautus tulisi tehdä alla olevaan osoitteeseen, muista ottaa kuitti talteen palautuksesta.

Faunatar Redi

Kauppakeskus Redi,
Hermannin rantatie 5
00580 Helsinki

050-434 5625

redi@faunatar.com

Palautukset voi tehdä vain postin pisteellä ja muista ottaa kuitti palautuksesta. Ilmoita myös verkkokauppaan, kun haluatte tuotteen palauttaa, sen voi palauttaa myös lähimpään myymälään, mutta siinäkin tapauksessa pitää ottaa asiakaspalveluumme ensin yhteyttä.

 

Tuotteen vaihtaminen

Verkkokaupassa ei ole vaihto-oikeutta. Jos haluat vaihtaa tuotteen, palauta tuote ensin meille ja tee sen jälkeen uusi tilaus haluamallesi tuotteelle.

Takaisin ylös